Sunday, October 31, 2010

Cuti!

its one hell of a sem... serius sem nih bole wat org gila, sawan, hilang kewarasan, mabuk, bengong,

dan yg seroundabout(kredit zizan raja lawak =_=) dgn nye.. its finally over..

yeh! bole lyan gitar ngn aman, men game ngn aman, goyang kaki ngn aman :)

nway my favorite video for this week.. hahah.. tpi minus out pompuan tuh... x ske siot, bole muntah darah dgr pompuan ckap style cmtu.. but nway the video :)



oo yeah.. x pnah lgi post gitar gue kt cni..




ade gmbar ni aku tngkap gne dslr pak cik aku.. ni first time aku pkai dslr gak la pas dh blaja skit2 cmne nk pkai.. hehe.. x gne auto eh.. manual setting sume nih.. kalo auto, die auto flash sbb blik aku agk glap.. abes x cntik gmbar.. hmpeh..

okey dh la tu ngarut.. calo

No comments:

Post a Comment